PODOMÍTKOVÉ BATERIE PRO ČISTÝ DESIGN KOUPELNY
Nabídka vodovodních baterií je ohromující. Výrobci i prodejci koupelnového vybavení se předhánějí v designu i technologických „vychytávkách“. Co ale dělat, když sháníte baterii, která nijak nenaruší celkový vzhled koupelny, je nenápadná, minimalistická, designově čistá a přitom maximálně funkční?
V současné době jsou stále populárnější podomítkové baterie. Atraktivní jsou právě pro svůj minimalistický vzhled, který se skvěle hodí do moderně zařízených koupelen. Podomítkové baterie mají těleso zabudované do zdi, viditelná je pouze krycí rozeta (destička) a ovládací mechanizmus. Baterie je tedy z velké části skrytá, což je velmi elegantní řešení v případě, kdy nechceme, aby na sebe, například v kombinaci s výraznou sanitou, strhávala pozornost. Neznamená to však, že by synonymem podomítkové baterie byla nenápadnost či nevýraznost. „Na výběr jsou různé tvary a designy od klasických kulatých až po ostře řezané, hranaté. K dostání jsou i podomítkové baterie s klasickými kohoutky, které ocení zejména příznivci retro,“ říká Karel Novotný, vedoucí oddělení designu společnosti SIKO KOUPELNY.
Podomítkové baterie jsou praktické i v situaci, kdy se potýkáte s nedostatkem prostoru a standardní baterie by zabírala moc místa. „Lidé mají z podomítkových baterií obavy kvůli zažité představě o jejich vysoké ceně. V nabídce obchodů jsou ale k dostání ve všech cenových kategoriích a náklady na jejich prořízení se nijak výrazně neliší od standardních baterií,“ vysvětluje Karel Novotný. Podomítkové baterie lze využít nejen v koupelně, ale i v kuchyni. Nejčastěji je ale nalezneme ve sprchových koutech a u van.
Společnost SIKO KOUPELNY vznikla v roce 1991 jako ryze česká soukromá firma, která se zabývá velkoobchodním a maloobchodním prodejem kompletního vybavení koupelen. V současnosti je v oboru vybavení koupelen největší specializovanou sítí prodejen působící ve 37 pobočkách po celé ČR, z toho
27 vlastních. Zaměstnává více než 500 zaměstnanců a její roční obrat činí 2 miliardy Kč. V loňském roce úspěšně expandovala na slovenský trh otevřením prodejny v Bratislavské čtvrti Lamač, letos v březnu otevřela v Bratislavě největší prodejnu koupelnového vybavení v Česko–Slovensku a v létě pokračovala otevřením další pobočky v Trenčíně. Díky svému širokému sortimentu a komfortním vzorovým prodejnám se firma maximálně řídí svým sloganem „SIKO – prodejny plné inspirace“.
Další informace:
Crest Communications
Marcela Kukaňová, Karolína Blinková, tel.: +420 222 927 111
e-mail: marcela.kukanova@crestcom.cz; karolina.blinkova@crestcom.cz
www.crestcom.cz; www.siko.cz